2 Dagar Sen ;)

Heeej :D Jag vet at jag inte bloggat på 2 Dagar men jag har varit med Linnea ^^ Vi har haft jättekuul :D <3 Inatt har man sovit över hos Linnea ;) Och när jag kom hem till Linnea så var det Idol dags däär ;D Och linnea var jätte trött och hon sa såhär :

Linnea:Marie ! Bara så fu vet så kan jag somna, för jag är jätte trött... Men jag ska försöka hålla mig vaken ;)

Marie: Jahaa, men det gör inget ^^

Josefin: Jag kan hålla Marie sällskap !

Och då satt jag och Josefin i soffan där kollade på Idol & Måns Möller ;) Och vi kollade i skolkatalogen och hade så trevligt såå :D Hon tycker till och med att jag är som hennes kompis eller syster xD Hahaha... Men ja, jag känner ju Linnea så väl så jag har inga stora problem med att sitta och prata med Josefin !

Imorgon så ska man till Badhuset med : Martin,Madeleine, Marcus & Linnea kanske ska med ^^ Dom har fyllt hela bad huset med badgrejer och man då räkna med att det är många barn där ;) Men det var allt för mig just nu !Heejdåå :D <333



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0