Kan inte ladda upp en bild ! :[

Heeej min underbara blogg :) Jag har inte lagt upp något på länge har jag inte ! :O Och ja vet inte varför jag inte gjort det ! x] Så ni behöver inte fråga varför jag inte gjort det ! ;p Just nu så sitter jag vid min storsysters dator mitt ute i skogen, varför jag sitter mitt ute i skogen är för att jag är hemma hos min mamma :) Det är väldigt myysigt :D Men här hos mamma så är det inte så bra mottagning och det är därför jag inte har med en bild på detta inlägg... För att jag försökte jämt nyss och det kom bara fram att det inte gick... Idag så har jag faktiskt bara suttit vid datorn, gick upp nån gång vid 11 ;p Sen nån gång runt 17.00 så gick jag ut för att hoppa hopprep med mina småsyskon, det tog bara några minuter innan vi sprang in för att vi höll på att bli uppätna av myggor, Not Niice xD Men nu har jag inte mer att berätta gott folk, så ni får ha en bra fortsättning av kvällen :]



Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0