Hon är föör snäll ! :]<33

Man kan inte få en snällare bästis ! :')

Ser ni inte... Hon har gjort en JÄTTE fin HeAdEr !! :D Taaaack Nea ! :D <33



Jaa.... Har inte mycket att skriva om... Idag så hade hela min klass nio kamp... Eftersom det var så vaarmt idag, så va det vääldigt varmt att ha niokamp ! ;) Men det roligaste var att kasta Diskus ! :] Hihii !... När jag gick i Förskolan så fick ja en medalj för att ja kastade diskus så låångt ! :D Sen så när jag gick i 2 eller 3:an så fick ja medlaj för att jag sprang snabbt ! :) Snabb som en blixt.... xD

Men jajaa... Det var längesen jag la ut något ! :O Men jaja... Jag har ju ingen dator heller ! För att jag har inget Internet på den ! Så jag kan inte ladda upp några bilder ! Eftersom jag har alla mina bilder på min dator... Som jag ska jäämt förut har jag inte något Internet på min dator ! xD Så antingen sitter jag vid pappas dator eller min storebrors ;] Men heej dåå alla ! :D


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0