Mätt !

Heeej ! Nu skriver jag igeen :D Nu har jag nyss ätit mat och jag är jätte mätt ! O.O Det går inte att beskriva xD Just nu sitter jag ju vid datorn för om jag inte gjorde det skulle jag ju inte kunna lägga ut det här xD Men annars så gör jag väll det vanliga ^^ Lyssnar på Spotify musik och är inne på msn :] Det är väll kul ? ;D hehöö :D Men spm jag sa förut så ska jag ju till Mullsjö som låg i Småland imorgon och så måste jag ju packa idaaag ! Och då kom jag jämt nyss på en sak som kan vara bra ! Att man tar penna och papper och skriver ner allt man ska har med och sen så tar man den saken och checkar att man lagt ner det ! Bra idé va ?? ;O... Eller det kanske ni andra redant tänkt på !... ''/ Så jag hann inte först med att komma på det, men vem bryr siiig ??!! :o Inte jag i alla fall :D Men jaa... Va ska man skriva meer ? :O Kanske kan skriva liite vad jag gjorde hemma hos Linnea ? Eller ni kanske inte vill veeta ?? :O Men jag skriiiver det ändå, så att jag har något att gööra ! ;D Menmen... Jag och Linnea kollade på tv när vi vaknade, sen så efter det så åt vi frukost och efter det så gick vi runt xD Sen så va vi på hennes rum och sen så tänkte vi att vi skulle åka iväg vid 14.00 nån gång för att det skulle blir regn och då åkte vi tidigt så att det inte skulle blir regn när vi cyklade för det är ju inte så trevligt eller huur ?? ;o Så vi åkte iväg vid 13.40 och för mig tog det 20 minuter att cykla ;D Men vill ni veta en rolig saak ? Att igåår när jag och Linnea skulle mötas så kom vi samtidigt xD Men annars när vi har cyklat och mötts förut så har antingen jag eller hon bara stått där och väntat på att den andra ska komma ! xD Just nu på msn skriver jag med min 4-männing ! :] Menmeeen... Nu har jag inte mar att skriva om så heej dåå alla glada människor där ute i världen :D <33333



Hoppas ni som läser min blogg gillar den ! :D <33




Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Det toh 15 minuter för mig ^^

2010-07-20 @ 08:34:17

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0