Klockan : 12.00

Heej ! Idag så gick jag upp klockan 12 ^^ Som vanligt då unngefäär :P Meen dom senaste 2 dagarna har jag faktiskt gått upp vid 9 och 10, och jag har vaknat av miig sjäälv :) Men idag gjorde jag inte det ! Idag kom mamma och väckte miig ^^) Vad jag gör just nu : Jag spelade jämt nyss Diablo men stängde av ^^ Nu så ska jag väll sitta här vid datorn ^^ Men vill ni veta en sak ? :O Jag sitter på en stol och inte i soffan ! :O FÖr jag har ingen soffa och sitta i xD För vi har bärt ut och den ska färdas till karlstad ^.^ Mne nu har jag inte mer att skriva ! Heeejdåå :D


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Va ska ni ha för soffa då?? :O

2010-07-31 @ 17:37:17
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0