Jätte Tråkigt....

Heeej ! Idag så har jag jätte tråkigt och jag är jätte törstig... Får ta mig nånting att dricka sen ;) Det blev inte ett till inlägg igår... Det blev inte det för att jag inte orkade ^^ Menmeen... För 2 dagar sen så sa pappa till min lillasyster att vi skule åka och fiska idaag, eller ja... hon  och min lillebror men jag vill också med för jag tycker det är kul att fiska :D Men i så fall ska man inte fiska i båt... Det är ju läskigt xD Men vi får väll se om det blir nått med det dåå :] Men idag så gick jag upp halv 10 och då satte jag mig vid datorn... Men just nu sitter jag här och bloggar och stör mig väldigt mycket på lillebror ! För han sitter och säger att en av mina äldre bröder är en filur hela tiden... Sen så blir han helt sur för att inte en av Game Cube dosorna funka xD Sen så sitter storebror min att lillebror min är dålig och då bli lillebror min helt sur för det också xD Hahahaa ! Men jajaa... Bara så ni vet så har jag jätte tråkigt, så heej dåå :)


                               Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0