Inget Internet....

Nemen Heejsan :D




Heeeej min blogg :D Nu har jag inte lagt upp på några dagar och det har jag faktiskt en förklaring till ! Och den förklaringen är att jag varit hemma hos min mamma :D Och hon har inte så bra internet där, så vi har inte brytt oss om att sätta på det ! ;D Och idag så har man väll varit uppe hos mamma då, men man åkte hem där ifrån vid 21.00 nån gång där, och sen när vi kom hem så gick jag och kolla på bänken pappa har byggt och den var väldigt snygg kan man allt säga :D Men dom dagarna jag varit hemma hos mamma så har jag suttit vid datorn och varit med en kompis ^^ Sen så har jag spelat lite Game Cube och Xbox 360 ^^ Och på Game Cube har jag spelat Lite Zelda Wind Walker, väldigt kuul ! Och sen så har jag spelat Super Mario Sunshine på Game Cube också :) Sen så på Xbox har jag spelat Madagaskar 2 ! Och det är vääääldigt kuuul ! :D <33 Det roligaste är Minigolf,Simhoppsgren och Fotboll ! :) <33 Men nu har jag inte mer att skriva i denna coola blogg ! xD


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33






<-- En Paint Bild :D <33






<-- Också En Paint Bild ! :) <33




<-- En Till Paint Bild ! :D <33





<-- Sen så avslutar jag med en vacker bild ! :D



Hahaa ! P.s alla Paint bilder där är gjorda av miig ! ^^

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0