Ingen Titel xD

Heej ! Jag kommer inte på vad Titeln till detta inlägg ska av ! :) Så det är därför jag haar skrivit Ingen Titel xD Hihii... Idag så har jaag haft trååkigt soom jag skrev förut idag ;) Sen så har jag varit med och handlat :D Och min storsyster övningskörde diit :] Hon är väldigt duktig tycker jag :D Jag har en väldigt duktig syster :D hehee :P Men jag har inte mycket att skriva... Ni kan dock få veta vad jag gör nu ! Jag gör ingenting xD Såå där fick ni veta det :) Jaa... (suck) Det blev ingen fiskning idag för det regnade ^^ Eller ja... Det regnade sen slutade det sen börja det regna igen så man kan säga att det var lite konstigt regn,inge regn, regn, inge regn... Så var det... Vet inte om det är så nu ;) Tror faktiskt det duggar lite grann :) Och för er som inte vet vad duggar är så ska jag förkara ^^ Det är när det regnar lite lite och inte hårt jätte lööst :) Så man får stå ute ett tag oim man vill bli klassblööt :D Menmeen... jag ska säga er en sak ! När det regnar JÄTTE mycket ute och nu menar jag mycket, så tycker jag det är kul att stå ute :) Det är inte kul hela tiden men ibland ;] Vad tycker ni ? Tycker ni det är kul/tråkigt/jobbigt/ eller nått annat ? :O Ni kanske tycker det är jobbigt att bli blöt ? Men det kan jag också tycka dåå ^^ Menmeen... Det var allt för mig just nu, ska lägga upp en liten bild också :D



                         Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33





<--- Här är min storasyster som skulle övningsköra till min mamma en kväll ! (Y) :D

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Bätter söster kan du itt få vettu ;D

2010-07-31 @ 12:29:53
URL: http://maiiii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0