Herregud !! <3333

Herregud !! Ser ni på min header !!!!??? :O Den är ju jätte fiiiiiin !! :O Och jag vet vem som har ändrat den också !! Det är ju Linnea :D <33 Så jag ks askriva en sak till dig Linnea ! <33



                                     Tack så mycket för den underbara headern !! <33333333




Idaaag så har jag inte gjort mycket, sov till halv 1 tror jag ? Sen så har jag varit till Torsby var med och handlade ! :) Vi ska äta Tacos idag ! :) Gott :P !! Hihiii.... Men jag har faktiskt inte mycket att skriva om ! Men kan skriva en sak ! Att ikväll så ska jag se på Sagan Om Ringen ! 3:an :D !!<33 Jippie :D Äntligen ;D Men jaja... Det kanske kommer ett inlägg senare idag ? ;] Heeeeejdåååå



                               Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: ✿ Eppelskrutt ✿

Hej hej! :) va fin blogg du har :) men nu till svaret, jag har en mac så jag gör såhär;

tryck på tangenterna ”Cmd” eller ”Apple” och ”Shift” och ”4” samtidigt och så drar du en ruta som bilden sen blir. Sen ploppar de upp på skrivbordet. Lätt va? hoppas de hjälpte :)



Psst, ja kanske skriver hur man gör de i windows och så på bloggen ;)

2010-07-25 @ 16:02:48
URL: http://panfueppel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0