Blärf... Regn och Blåsigt

Heej ! Idag är det bara jätte tråkigt vääder ! D: Det regnar och blåååser... Blääää.... Det gillas inte av Marie ! O.O Menmneeen... Jag gick i alla fall upp kl 9.50 ungefääär... Hihii... Jag har faktiskt inte alls mycket att skriiva om just nuu för det har inte hänt något speciellt ju ! Det är ju ganska tidigt, men om ni vill veta så sitter jag nu i soffan i vardagsrummet i nattskojrtan och har mjukisbyxor på :) Myysigt :D Jag gick oh satte på mig mjukisbyxor när jag kom upp för deet blev så kallt åt benen ;) <33 Japp... Det var väll allt för mig just nu ! Loovar er kommer allt mer inlägg senare (Får jag hoppas) ;D 


                        Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linena^^

Nej regn gllas nog inte av någon? I alla fall inte för dig eller mig ;)

2010-07-29 @ 13:20:01
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0