A long time agoo :O

 <-- Hahaa ! Fin bild va ? xD





Hej, det var längesen jag la ut något, men jag vet inte varför jag inte lagt ut något på länge ^^ Idaag är det väldigt fiint väder ute ! Sen så längtar jag JÄTTE mycket tills imorgon ! ;D För att Linnea ska ha sitt kalas då och dom som är bjudna ska sova över hos Linnea dåå :D Och vii ska sova i hennes sommarstuga ! Det ska bli skiit kuul ! :D <33 Hihii ! Jaa, jag har inte mer att skriva om nu så heejdåå :) Jag blir VÄLDIGT glad om jag får några kommentarer på mina inlägg ;D <33



                        Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

okej jag ska skicka en kommentar för en gångs skull. Imorgon så ska ju du komma li te tidigare än klockan 6... Och då tänkte jag att vi ringer och frågar Lovisa om hon kommer eller inte ^^ Vad tror du om det?

2010-07-02 @ 17:10:13
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0