VadSkaManGöraIdag ?

Heej :D Idag är det ju Lördag den bästa dagen på hela veckan tror jag ? Vet inte riktigt !! Men idag så ska Linnea KANSKE sova häär :D Men det får vi se ;) Hon får ju som jag skrev igår välja mellan att sova hos sin mormor eller hos mig... Visst det skulle väl va kul om hon sov hos mig men jag har sagt till henne att hon får välja sjlv ;) Men nu släpper vi det ämnet ! Så ska ni få veta vad jag får till mat idag ! Jag fååår Rotmos & Fläsklägg för er som inte vet vad det är kan jag ta kort på maten sen och lägga upp här så får ni se hur det ser ut :)

Det är min favoritmat, jag älskar deeeeeet !! <33333 Har önskat det till mat många gånger när jag fyllt år ! Men jaja... Idag så gick man ju upp vid halv 12 någ gång där, sen har man duschat också :) Nu sitter jag ju vid datorn och gör inte så mycket... Mina kläder idag är Mjukisbyxor och ett Linne :D Har inte Mjukisbyxor så ofta men nu är jag ju hemma så det spelar inte så stor roll ;D Vill ni veta en kul sak då ? När jag ska skriva Linne blir det alltid Linnea, HAHA !!

Men jag har nu inte mer att skriva om ! VI hörs senare :D <3333


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0