Städa städa...

Heej :D Förlåt om jag inte har uppdaterat idag, men jag har hjälpt till med Julstädningen som vi började på igår ! Och vi är inte färdiga än så man får hoppas att man blir färdig imorgon eller i över morgon ! I alla fall innan Jul ;) Men imorgon är det Måndag och det är dags för skola... -.- Då har man vanliga lektioner sen på Tisdag så har man inte vanliga lektioner utan då är det Julshow och Film och annat kul man gör sista dagen ! :D <33 Och det gillas myycket.

Imorgon på Svenskan och Engelskan så ska man se färdigt på en Japansk film vi börja kolla på i Fredags på Svenskan ^^ Den är 2 timmar och något mer.. Så det ska väl bli kul ! Men nu ska jag gå och göra mig i ordning ! Sen ska jag gå och lägga mig !!



                                          Så jag säger Heejdåå och Natti Natti :D <33 Hörs Imorgon :}


P.s Vill säga Grattis På 23-års Dagen till Min Storebror som fyller år idag ! :D <333 Grattis Till Han :D <33333

 <-- Till Mats :D <3


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0