Ojjsan ! Förlååt Mig :(

Heej ! Jag är väldigt ledsen att jag inte bloggat på ett tag ! Men nu ska vi börja uppdatera häär ^^ Men jaa... Idag så har man varit i skolan och på SO:n skrattade jag och det ska jag berätta för er sen om vad som hände ! Det handlar om mig och en av mina klasskompisar och min dååliga humor följer också med xD

Imorgon är det Fredag och det innebär att vi slutar tidigt ! Bara att vi ha MA sista lektionen :/ Men jaja ! En sak är i alla fall väldigt skönt ! Vi har 1 timmes rast efter SO:n och några minuter till ! Det är JÄTTE sköööönt :D <33 I Lööw It ! xD Men ja ! Det är ju tråkgit att inte jag & Linnea går i samma klass för då kanske vi 2 hade varit på den där långa rasten tillsammans ! Men jag får vara med Esmée och en eller tvåandra i min klass ^^

Men nu ska jag berätta vad som hände för skojjs på SO:n : Jag sitter brevid en kille i klassrummet ! (Man får inte välja sina platser själv !) Men i alla fall så ska vi jobba tillsammans i SO:n och han som jag sitter brevid vänder sig om och ska fråga en annan kille som sitter bakom mig ! Han säger : Kan du titta vad klockan är ? Och när han sa det så började jag skratta jätte jycket för han var på väg och säga KAKA hahaha xD Det är i alla fall min åsikt men enligt honom så höll han inte på och säga det xD Så sen satt jag och skratta åt det restn av lektionen !!

Så jaa ! Nu vet ni hur dåligt humor jag har, skrattar åt Kaka ! Vem i hela världen gör det ?? Men jaja ! Det var allt för mig just nu ;) Heejdååå :D <333




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Haha undrar vilken du är släkt med när du har sådan sjuk humor? ;)

2010-12-09 @ 20:22:27
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0