Jujja Lulla xD

Heej :D Jag sitter nu hemma hos pappa ! Kom väl hit för 50 minuter sen kanske ? Något sånt är det i alla fall, idag så har man väl inte gjort mycket alls... Bara slappat ! Imorgon är det skola igen och det vill inte jag ! Men det är ju bara 5 dagar och sen helg sen är det bara 2 dagar ! ^^ Sen är JULLOV ! That's Very Nice <333 Så jaa ! Man får ju hoppas på att denna vecka går snabbt. Imorgon är det Lucia också så det blir att leta efter bra TomteKläder man kan ha ! Kanske tar en röd klänning ?? ;o Men jaja ! Vi får se hur det blir !

Men jag har nu inte mer att skriva om så jag säger Heejdååååå :D <333333333


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: lowlow

VINNAREN TILL VECKANS BLOGG ÄR UTSEDD :D



Klicka här: http://lowlowz.blogg.se/2010/december/oooch-vinnaren-aaar.html så får du reda på vem som blev den lyckliga vinnaren :D

2010-12-12 @ 21:56:35
URL: http://lowlowz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0