Hallojj ;)

Haay :P Jag sitter nu hemma hos mamma vid datorn ! Vid 4:a tiden så ska man till Byskoga Kyrka som ni redan visste kanske ? ;o Kanke berättade det igår ?? Eller ? Och nu ska mamma börja med Lussekatts bakandet också ! That's Very Niice...

Ehm... Idag så gick man upp kl 11 ungefär, och det var väl gott och sova länge och inte gå upp vid 6 eller 7 tiden -.- Men det hade varit mycket bättre om det var den 21:a nu för då är det Jullov och jag längtar så mycket så man inte kan beskriva hur mycket längt det är !! Men jaa... Det är ju bara den här veckan sen är det bara Måndag och en kort Tisdag också :) På Måndag är det Lucia också, jag ska vara Tomte... Jag och en till i min klass ska vara det för vi har bestämt det ! För jag ville inte va den enda skulle kännas så dumt om bara jag var det...

Men jaa... Nu ska jag inte skriva mera, Heejdååå :D <33


Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0