Vill Fortfarande Ha Hjälp !

Heeej ! Jag vill fortfarande ha hjälp med Dagens Virvel saken ! :) Ni vet ! Om jag ska fortsätta med Dagens Ord eller sluta och pröva och se om Dagens Virvel är roligare ! ;) Ja har inte fått hjälp med det än ! ;( Men jajaa... om jag inte fåår hjälp med det så kanske jag inte gör nån av delarna ;D Vi fåår se det :] Menmeeen... Nu ska jag inte skriva mer här ! Ni ska få lite bilder :D

 <-- Kommer lite kort när jag tog kort en dag :) Tog kort på min skugga ;D


 <-- Hehee ;)


 <-- Hihiii ^^)


 <-- Höhöö ! ;]



NU KOMMER BILDER SEN LINNEA VAR HÄÄR :D <333333


 <-- Jaaag :D


 <-- Bry er inte om luggen ! Den är lite cp


 Linnea fiin :D <3


 <---
Jaag igeeen ^.^


 <-- Linnea = FiIiIiIiiin :D <333


 <-- Jag ännu en gång xD


 <-- Jag & Linnea :D Bry er inte om luggen, cp xD

 <-- Luggen är cp, bry er inte ;D <33



Sååå, det var alla bilder ! :D Heeejdåå ;D


                        Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Kör på med dagens virvel du! ;D

2010-08-23 @ 18:52:46
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0