Uppe hos mamma ;)

Heej ! Nu var det 2 dagar och 17 timmar sen jag la ut något ^.^ Just nu sitter jag uppe hos min mamma :D Har sovit här i 2 nätter :P För att storebror nr 2 var tvungen att åka upp hit och passa mammas kompis hund, för dom skulle åka på jobbet ! ^^ Och då skulle vi passa henne igår också :D Hon är jätte snäll ! :) <33 hon bits inte alls !! Bara slickar :] Jaa... Om ni vill veta vad jag gjorde igåår så var jag på Sysslebäcks Mârten ^^ Det var väll kuul... Just nu sitter jag vid min storasysters bärbara dator som storebror nr 2 tog upp hiit igåår :D Så jag sitter vid den och äter frukost ! xD Idaag så reser jag hem till pappa... Menmeen, Nu har jag inte mer att skriva om... Så heejdåå ! Och ha en trevlig daag ! :D

Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: esmée berger

kul att du ä hos din mamma så myck vi kanske kan göör nå på onsda:) hejdå;)

2010-08-08 @ 15:51:35

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0