Soov Dags Snart !

Heej ! Nu blir det snart till att sova ! ;D <333 Skola imorgon vet ni ju !! :D:D:D:D Längtar så mycket... Det går inte att förklarar hu rmycket jag längtar ! :D <3333333


Imorgon blir det väll at blogga när man kommer hme i från skolan ! Dåå lovar jag er att jag ska berätta hur det var, om jaag fick någar kompisar... Och den 31:a såå börjar jag på DANS det ska Linnea också :D ! <33 Det kommer säkert blir kul det också, sen så har man ju Pianospelningen  :D Men jag har inte fått nån lapp om när jag ska börja ! Alltså när pianolektionerna börjar, men bara så ni vet så är det kul att spela piano ! :D Nån som har prövat, eller kanske spelar  ?? Ni får mer än gärna kommentera det ! För det skulle ju va kul och se om nån annan är intresserad av musik :D

Men det vaar väll allt för mig just nu ! Heejdåå :D Vi höörs imorgon efter skoooolan ! :D <3333333333333


                                   Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33




P.s
Ni ska få en liten bild också :D <33



 <-- Fiiiin ! :D <333333 Heeejdåå ;D

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: cedric

kult eller???

2010-08-23 @ 16:42:12

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0