Ny duschad :D

Heej just nu sitter en ny duschad Marie och skriver ;D Men jag tror nog inte ni bryr er så mycket om det ;) Men jaja :D Just nu sitter jag vid pappas dator i vardagsrummet... Pappa sitter och kollar på nån film på kanal 4:a, det är nån Thriller ! ;S Sånt gillar inte jag xD Jag är mest år Komedi hållet däär ;) <33 Imorgon så är det skola också ;) Och min första lektion är Matte... Blää xD Men jajaa... Det får väll duga :D Men det bästa skolämnet eller skolämnena för mig är : Svenska, Bild, Musik, No kan också va kul :D


Men egentligen så kan alla ämnen i skolan va roliga ;D Men jajaa... Slut pratat om det ;D Eller ja ! Det är väll slut pratat för mig just nu :) Heejdåå :D


                            Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33





<-- Huuumla ! :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: ackeee

mitt favvo ämne är nog bild

2010-08-30 @ 07:09:51
URL: http://ackeees.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ja mitt första ämne är idrott, Jag skulle nog hellre vilja ha matte!

2010-08-30 @ 20:09:56
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0