Music Is The Life :D

Heej ! Nu sitter jag här vid Malins bärbaradator :D Jaa ! Man sitter och chillar musik på Spotify då ;D Ska lägga ut en låt som är JÄTTE bra efter detta inlägg :D ! Men vet ni en sak ? Förut när jag skulle äta mat, så sa jag ju att det inte var så gott ! Meen korven var jätte good ! :D Den smakade Sibylla korv (Y) Och veem gillar inte Sibylla korv ?? ;o ;) Hehee... Just nu lyssnar jag på The Chipmunks - Bad Day braa lååt det ! :D <33 Jaa ! Om ni inte vet vad The Chipmunks är så kan jag säga att det är Alvin & Gänget :D Theodore är bääst :D <33

Men det var allt för mig just nu ! :D Heejdåå ;D Och ha det trevligt ! ;)


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0