Missuppfattat feel !

Heej ! :D Jo som ni vet så skrev jag ju förut att jag kanske skulle åka hem till pappa idag ! Men jag hade missuppfattat fel ! xD Jag åker hem imorgon ^^) Meen jaag hoppas ni längtar tills Dagens Ord kommer fram här på bloggen vid 5 tiden nån gåång ;) Jaa.. Jag har jämt kommit ut ifrån, varit på en promenad ! Mamma skulle sätta jord i några hål som var i marken ;P Sen såå när vi gick dit så kollade vi i postlådan... Ingen post ! xD Men sen såkom postbilen ;D Hahaa ! Men när vi skulle gå hem så kollade jag i postlådan ! Deet var INGEN post där då heller xD Antingen så glömde han bort att mamma hade post eller så hade han ingen post åt mamma ! ;)


Jaa... Om ni vill veta vad jag har gjort hela dagen så är mitt svar Suttit vid datorn ;) Just nu sitter man här vid msn och dricker Loka ! :D Mums <33 Smaken på den lokan jag dricker just nu är Smultron & Citron :] Den är väldigt good ! En till Loka smak som är god är Skogsbär ! (Y) Den kan man allt ge tummen upp för :D Och den vanliga går också an ^.^ Men nu har jag inte mer att skriva om ! Heejdåå !  :D

Hoppas ni är inne och checkar miin blogg vid 5 nu ! Då kommer Dagen Ord ! :D

Tack för att jag fåår skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0