Min Motorola ? ;o

Heej ! Vet ni en sak ? ;o Jag har min Motorola nu ! Och inte den nya ;O Hur kan det komma siig ;) Joo ! Det är för att den nya mobilen som jag har ! Den är slut i ström och jag har ingen laddare för att mobilladdaren är i Karlstad xD Jag har väll glömt att ta ut den från bilen ;D Så förut idag så fick jag öppnja min nya mobil ta ut Minneskortet & Simkortet Hehee ;D Men har inte mycket att skriva xD


Som ni vet så har kag ju varit hos Linnea (Sovit över där) ;D Och vi hade jätte kuul :D Om ni vill veta mer om det så kan ni klicka här så kan ni läsa mer om vad vi gjort ;D

Men det var allt för mig just nu ! Heeejdåå ;) <3333



                                     Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33





 <-- Den här bilden är jättefin tycker jag ! :D <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0