Miin nya mobil ! :D

Heej ! Nu ska jag visa er min nya mobiil som jag fått :D Den kostade bara 300 kr



<-- ;D


<--- Jag tycker den är jätte fiin :) <33


Men idag så har jag ....... ! :D Och jag tänker inte säga vad det ska stå där det är massa punkter ! :] Hehee ;)<33 Just nu sitter jag hemma hos pappa ! Imorgon så blir man ensam hemma ! ;( Men det får jag väll leva med :) Linnea kanske kan komma hit eller jag till henne :D Men om inte, så får jag väll vara ensam hemma ;) Varför jag blir ensam hemma är för att : Pappa,storebror nr 3 ska jobba,Malin & storebror nr 2 åker till Karlstad, storebror nr 1 är i Karlstad, mamma åker hem till sig idag, storebror nr 4 och små syskonen är uppe hos mamma ! Som ni kan läsa så blir jag ensam hemma ! ;[ Men jajaa ! Det var allt för mig just nu ! :D Ska sitta vid datorn och försöka lära mig min mobil :)


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

SÄG VAD DU HAR GJORT!!! >:(



;) Annar så blir jag arg, men mest ledsen :(

HIhihihiahdihf

2010-08-18 @ 21:11:10
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0