Hemma med Storebror nr 3 ^^

Halli Hallå ! Nu sitter jag vid Malins dator i vardagsrummet :P Jaa... Om ni läser rubriken så ser ni vem jag är hemma meed ;D Alltså med Storebror nr 3 :] Hehee... Idag har jag inte gjort ett enda dugg ^^ Bara suttit vid datorn och tv:n... Men jag kanske går ut och tar lite kort sen för att det är fiint väder ! Mycket finare än det har varit :D Hehee... Jajaa... Jag kommer sääkert lägga ut fler inlägg idag ^^ Men nu ska jag bjuda på lite bilder också ! ;D fasten jag säger Heej dåå nuu :D


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33





<--- Storebror nr 3 ^^)


<--- Hehöö xD


<--- Världens sötaste hund ! :D <33


P.S Som ni ser så avslutade jag med världens sötaste huund ! :D <33 Men han är nu dööd :( <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: esmée berger

stackare :( altså din hund laban .vi syns:)

2010-08-08 @ 15:53:44

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0