Hemma Från Skoldagen 3 ! ;D <333

Heej ! Nu är man hemma från Skoldagen 3 ;) <33 Lika kul som alla dagar ! Men idag så har man väll med sig Esmée heem ;D Men har inte mycket att skriva nu ! ;) Kan ju inte sitta och skriva i bloggen hela dagen när man har kompis häär ;D <33 Men lillebror har också kompis häär ;) Och jag kallar lillebrors kompis för ''kompis'' för skojjs skull ;) Och hans andra kompis han brukar va med kallar jag för ''Bästa Kompis'' Hehee ;D Deet är också för skojjs skull :D Men just nu så sitter jag och Esmée vid datorn, skriver med hennes lillebror på msn :D ^^ Men det var allt ! Heejdåå ;) <33


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33





Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0