Hemma från Linnea ;)

Heej ! Nu sitter jag här ! Malin och storebror nr 2 har ungefär nyss åkt till akuten ! ;o För storebror nr 2 skar sig på en kniv och det slutade inte blöda ! ;( Men jajaa ! Han kommer klara siig :D <33 Men nu lämnar vi det ämnet och går över till nått annat ! ;D

Jag kom också ungfär nyss hem ifrån Linnea, jag har sovit där som  ni vet :D Jaa vad jag och Linnea gjort ska jag berätta :D Vi har suttit vid datorn,kollat på tv .m.m :) Men det var allt för mig just nu ! Heeejdåå :D Och ha en trevlig fortsättning på dagen ! :D Det kommer säkert mera senare ;) <33

Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0