Hem till Linnea :D <3

Heej ! Nu skriver jag igen ;D Jag pratade ungefär jämt nyss med Linnea :) Jag ska visa er vårt lilla samtal i telefon :D

Linnea - Hej det är Linnea

Marie - Hej det är Marie

Marie - Vad vill du ? :O

Linnea - Jag undrade om du kunde sova här ?!

Marie - Jahaa.. Neeej... Men jag vet int  ^^

Marie -  Men jag ska gå och fråg pappa :)

Marie - Pappa får jag söv hos Linnea idag ? :O

Pappa - High Five...

Marie - Okeeej ? o.o

Marie - Men får jag det ;o

Pappa - Ja det får lu !

(Marie sätter tillbaka telefonen på örat)

Marie - Ja det går  :D

Linnea - Okej...


Såå det var UNGEFÄR hela vårt samtal ^^

Så där ser ni ! Jag ska soova hos Linnea ;D <33 För det var längesedan vi gjorde nått ;) Sen så har vi bestämt att vi ska försöka göra nått med varandra MYCKET innan hon åker till Teneriffa ;S Men det blir väll  gött för henne ;D Varmt däär ;) Men det var allt för mig just nu :) Ni ska få en bild som jag tog jämt nyss :D <33 Men meen... Heejdåå ;D



                                Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33





Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0