Heeej ;D

Heej ! Nu sitter jag uppe hos min mamma... igen xD ! Men jag tror att vi åker hem till pappa idag, om jag inte missuppfattat feel ? Hehee... Senare idag vet ni väll att det blir Dagens Ord också ! :D Men det kommer nog lite senare idaag :D Jajaa.. Jag gick upp vid 10.00 :D Koom upp exakt ! När jag kom ner för trappan genom dörren så plingade klockan xD Och då slog den 10 ! När jag kom upp så var bara lillasyster & lillebror uppe, Inte mamma ! ^^

Sen så tror faktiskt inte det finns något att äta ! Oj ! Jag tog en liten paus och småsyskonen tänkte gå upp på övre vånigen men innan dom hann upp så sa jag !

-Hallå har ni ätit frukost än då ?
Småsyskonen bara - Neej ! xD

Hahaa ! Sen kom den minsta (Lillasyster) Och hon bara MEN DET FINNS JU INGET ATT ÄTA ! Sen så fanns det ju en liten smörgås bit i skåpet (skafferiet) hur man nu ska kalla det ! xD Sen fick jag kolla i frysen och där fann jag ett par smörgåsar :D ! (Y)

Men nu kan jag inte skriva mera ! Ska äta frukost ;D Sees :P (Skriver sääkert mera idag :D !)


Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: esmée berger

hej!! jag skulle bara påminna dig om dagens ord du vet glöm inte den xD hejdå // esmee :)

2010-08-10 @ 12:20:48
Postat av: cedric

hej du har en jättebra blogg



mvh cedric

2010-08-10 @ 12:25:14

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0