Fredag Den 13:e ! :O

Heej ! Idag så är det Fredag Den 13:e !! Ojoj ! Olycks daag är det ! ;o Såå man får akta siig ! ^^ Men jajaa... Vi bryr oss inte om det så behöver ingen bli orolig ;) Ojj ! Det bleev ingen Dagens Ord igår ! ;( Men det ska det bli idaaag :D Så vi får hoppas att jag kommer på nått roligt ?! Jaa... Idag så gick jag upp vid 9-10 nån gång ! ;P Hehee :) Men vet ni en sak ? Pappa sa att det var meteorit regn... Men när jag och pappa gick ut och kollade såg vi inget ! Alltså det var igåår ^^ Men vet ni vad det är på tv:n nu ??!! :O Det är I Drömmarnas Trädgård ! (Jätte dåligt program ! xD) Men nån som läser min blogg kanske tycker det är bra ! Och det får ni :) Jag kan ju nte bestämma vad ni ska tycka om, eller hur ? Hihii... Jaa, vad ska man skriva mer ?? ;o Kanske vad jag gör nu ? Jaa... Jag gör faktiskt inte så mycket ! Sitter viid datorn ^^ Kollar på tv:n ibland :D

Sen så sitter jag och pratar med Maliin ^^ Hehee :P Men det var allt för mig just nu ;) Ska lägga in bilderna på datorn sen ^^ Alltså på pappas statinära :D Jag frågade honom igår om jag fick det ! :) Och det fick jaag :D Men jajaa... Heejdååå

                                     Tack för att jag får skriva i denna underbara blogg ! :) <33

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0