Ensam hemma ! ;[

Heej ! Nu sitter ja här vid Malins dator, helt ensam hemma ! Har bara 5 katter som är hemma ! Inte en enda levande människa D: Eller jaa ! Jag är bara ensam till klockan halv 5 nått sånt, för då kommer pappa heem ^^ Men vet ni en sak ? Det är trååkigt att vara ensam hemma, och jag har skickat ett sms till Linnea och frågat om vi kan göra nått men hon har inte svarat ! ''/ Men jajaa... Just nu har jag inte mycket att skriva om, förutom att jag gick upp vid 10-11 tiden ;D  Just nu sitter jag ju vid Malins dator sen så kollar ja på tv samtidigt ! :D <33 Efter detta inlägg ska jag starta sims 3 Dröm Jobb ! :D Men det här var allt för mig just nu faktiskt ^^ Heejdåå :D

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Linnea

Förlååååt har inte sett meddlandet,,, Men hade jag gjort det hade jag kunnat komma till dig, för att mamma åkte nyss till Sunne, men du kanske kan komma till mig? Mamma kanske kan ta med dig när hon åker därifrån?

2010-08-19 @ 14:21:42
URL: http://nnnneas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0