Åland! (;

Hej på er! Nu ska jag allt berätta för er här!
 
I Söndags så gick jag upp tidigt tidigt för att jag skulle fixa mig och sådant för vid kvart över 9 så åkte vi till Torsby och där skulle vi då gömma oss bakom bussen för att mamma var påväg till samma st'lle som vi var på. När hon då klivit ur bilen så står vi där och hon blir chockad.
Och om ni nu inte förstått riktigt så är det såhär att min mammas kompis sa på mammas 50 års kalas att dom skulle åka till Åland bara dom 2 och nu kanske ni förstår varför vi alla 13 skulle gömma oss bakom bussen, jo! För att mamma inte hade en aning om att vi också skulle med så det var en 50 års present till henne! ^^
 
Så vid 10 tiden på Söndagen så åkte bussen iväg och mamma hade även ingen aning om att Mats,Jennifer och hennes föräldrar skulle med så när vi var i Karlstad så stod där, mamma blev ännu mer chockad! x) Och sedan fortsatte resan, vi åkte ända till Stockholm och sedan ombord på båten..
Så var vi på denna båt till kl 16.00 på Måndagen och sedan klev vi av den och åkte buss i yttligare 6 timmar..
 
Det jobbigaste med hela detta var att bestiga och gå av båten. Smälte nästan för att det var så varmt! Men nu får det vara slut på berättande här! ;D
 
Några bilder
 

 
Ni kan få fler bilder senare!
 
Adjö! ♥
 
P.s Johanna ska sova här inatt! (((:

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0