No New Years Day.. xD

Heeej!

Ja! Jag vet att min blogg är tråkig nu för att jag inte bloggar men jag har inte orkat.

I Torsdags så var jag med Linnea hem, vi pratade,skrattade och hade skojjs mojjs! Och så åkte jag hem ifrån
henne 10 över 10 något sånt! (:

Idag eller Igår kanske man säger nu när klockan är över 12 så har jag väl varit i skolan, skrattade ganska så mycket då. Men annars har det inte hänt nått speciellt den dagen!

Och idag alltså Lördag så ska jag nog inte göra något speciellt heller! Kanske ut och ta kort om det inte snöar ute. Fast jag kan ju inte gå ut och ta kort nu när klockan är kvart i 1 på natten men jag menade såklart på dagen! ^-^

Men jaja! Vi får höras! ;D



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: JENCIOUS

hej sötis! :)det var en present, så jag vet faktiskt inte vart kanintofflorna kommer ifrån. Men jag tror du hittar liknande på kanske ; ikea? scorett eller hemtex kanske. Har för mig jag sett något liknande där. Hoppas jag var till hjälp iaf :/ puss!

2012-02-21 @ 15:08:03
URL: http://jencious.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0