2 dagar kvar.

Japp! Om ni läser rubriken så förstår ni ju att det är skola om 2 dagar!
 
Förresten! Jag ljög ju för er igår om att jag inte har nån kamera! Jag har ju min digital kamera, så får väl gå runt och fota med den, även fast den är gammal och lite krånglig. Batteriet tar slut på 0 och ingenting!
 
Men idag gick jag upp 20 över 11, det är inte bra. Men imorgon ska jag ta och kliva upp tidigt, för då ska jag allt ta och va trött på kvällen sen så jag kan somna och va pigg på Måndag morgonen.
 
Sitter och lyssnar på musik nu också.
 
Där har ni mitt schema.
Hoppas det ser ut såhär, tycker det är
ett ganska bra schema ändå! (:
 
Men man vet aldrig, det kan alltid bli ändringar.

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0