Onsdag ! :>

Tjeenare ! ;D Nu är man hemma och har faktiskit varit det i 2 timmar ungefär xD
När jag kom hem så kom jag hem, sen så duschade jag för jag kände mig så smutsig ;S Och man ska ju inte gå runt och va det.. Och just nu är jag hungrig!! Men pappa kommer väl snart hem.. Får man hoppas xD

Men jaa... Imorgon är det Torsdag och det innebär en ny skoldag som är lång och den innehåller dryga personer ^-^
Och nej jag menar inte dig Linnea eller Lovisa ;P
Vet ni en sak, det ska börja en ny i våran klass, det är en pojke !
Han kommer på besök imorgon. Det ska bli kuuul ;D
BajBaj !<3

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Då får ni se till å va snäll mot stackaren! :O Jag kommer te Torsby imôra! :D

2011-05-25 @ 18:47:46
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0