Mitt Schema För Nästa Vecka ;]


Tjaaaaa !

Min dag har varit vanlig förutom att jag har varit yr hela dagen xD Men orka åka hem.. Pappa kanske inte ens ville skjutsa hem mig så bättre att va kvar, och jag dog ju inte som tur är xP Och det var även sista dansen, inte föralltid då men vi har ingen dans på Sommarlovet ^^
Och et ni en sak ? Imorgon slutar vi halv 2 sen är vi lediga ju ^^ Ända till måndag!!!! Jätte gööött

Nästa Vecka :

Måndag:
Ledig!

Tisdag:
Vanlig lektion först förutom kören som ska träna i kyrkan. Sen är det FILM som gäller

Onsdag:
Vanlig dag förutom att vi ska städa skåpen och sånt, även lämna in böcker!

Torsdag:
Brännbollsdag

Fredag:
Examens dagen så den bli ju inte vanlig ;)
BajBaj !<3




Så ser en vanlig ut ↑




Såhär kan en ovanlig se ut xD ↑
Så såg en ut en dag när jag åt godis!




Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Din finger ser helt pensionär ut xD haha!

2011-06-01 @ 07:50:01
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0