Kunde ha slutat halv 3 !

Heej ! Vet ni en sak, idag så hade vi kunnat sluta halv 3 fast en lärare gjorde så vi fick NO till halv 4 ;S
Och vet ni en sak, jag är livrädd för fästingar.. Har varit väldigt rädda för dom sen jag hade en på tungan... !! Det var jätte äckligt..

Men nu ska jag snart gå och göra mig iordning, kanske ta lite kvällsmat?
Nu ska jag berätta min dag! HAr varit i skolan som vanligt sen efter skolan följde Esmée med mig hem men det enda vi gjorde va och titta på Tv,Hoppa lite studsmatta och sitta vid datorn xD Sen åt vi mat och under den tiden vi åt så kom Esmée's mamma och skulle hämta henne, men hon fick såklart äta färdigt..

Men nu ska jag inte skriva mer !
BajBaj !<3


Sööt lillasyster man har ! ;D<3

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0