Himme His Mama :>

Tjaa, jag sitter nu hemma hos mamma, och nej jag ska inte sova här ! Hur mycket jag än vill göra det så kan jag inte för jag har Franska Prov imorgon och har inte tränat nånting :S Men som tur så har Linnea heller inte det så vi kan faila tillsammans xD Men om ja hade vetat att mamma inte skulle jobba idag så hade jag mer än gärna tagit med boken hit.. Men aja !

Har i alla fall varit med Linneus hem idag och vi va på hennes rum och där satt jag i en stol och Linnea stod med Palttången i handen och höll på i mitt hår ^^ Och jag som är så snäll sa såklat Ja, det får du väl till Linnea när hon frågade mig i bilen om hon fick göra nån frisyr i mitt hår :>
BajBaj !<3



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0