Do You Know Where Karlstad Is ? ;]

Tjenare!

Linnea skrattar antagligen åt Rubriken xD Men nu sitter jag hos mamma :D Och imorgon ska man gå upp samma tid som man gör när man ska till skolan, men jag ska inte till skolan imorgon jag ;) Utan jag ska till Karlstad med min dansgrupp och tåget går 11.43 tror ja det var.. Och då ska jag ta bussen och gå av vid vägen hos pappa. Så jag får gå ifrån vägen upp till huset men det är väl inte så jobbigt?
När man är framme vid pappa ska man packa det man ska ha och sen vänta till Linnea kommer och hämta mig och det blir vid 11 tiden ! :>

Och detta får nu va slutet på inlägget och vi får höras senare!



Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0