You Always Gonna Be Famous For Me !

Hejsan ! Nu är man hemma från skolan, eller dansen ^^ Och jag sitter och tänker eller ja önskar att dagen ska gå hur snabbt som helst imorgon, sen ska Torsdag också gå fort så får jag sen komma till Linnea :]<3 Jippie ! Och jag kan ju ändå inte få sovmorgon på Fredag eftersom jag sover ju hos Linnea Torsdag - Fredag xD Så det blir liite svårt med sovmorgon då ;P Men ÄSCH ! Det gör inget ^^ Det är väl najs & sitta och slappa i skolan till klockan halv 10 ?

Men jaja ! Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik ! Men det var allt, Heeejdååå ;D<3333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: mirja

sv: Tack! Jodå, allt är bara bra med mig. :)

2011-03-22 @ 19:34:40
URL: http://mmmirja.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0