Wonderful Weather ! :D <333

Hejsan ! Idag så gick man upp kvart i 10 ungefär :P Och det är ju bra eftersom jag antagligen blir ganska törtt ikväll då och jag måste ju lägga mig tidigt eftersom det är skola imorgon ! :( Längtar inte.... Eller lite faktiskt vill träffa min underbara klass :) <3 Men vi får se om vi kan åka hem till pappa idag eller om det blir så att mamma får ta ledigt och vi stannar här ! Det skulle inte skada och stanna här ^^ Men det är väl kul och va hos pappa också.

Men idag så ska man väl gå ut som jag har gjort alla andra dagar xD Men jag passar på så mycket jag kan när det är så fint väder ute och varm grader ! :D <33 Det är nu 0,4 + ute :D <33 DET ÄR UNDERBAAART ! Men det var allt för mig just nu ! Heeejdåååå ;D

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0