Varmt xD

Heej ! Vet ni en sak ? Jag,Martin,Madeleine & Marcus är ensamma hemma hos mamma eftersom mamma jobbar och vi var tvunga stanna kvar här för Mattias har nu fått spysjukan ! :/ Så han får KRYA !! Men det är väl mysigt och stanna här :P Men om vi inte kan åka hem på Söndag så säger mamma att hon ska ta ledigt så att vi kommer till skolan ! Och det är väl gulligt av henne och göra nått sånt :)

Men nu går vi till det jag skulle berätta xD När Madeleine & Marcus skulle lägga sig så följde Martin med upp och det var 37 grader där uppe !!! Jätte varmt xD Hahahahah.... Men Martin har öppnat dörren där så det är nu bara 30 grader, eller det var det sist han var uppe ! Men detta blir mitt sista inlägg för inatt eller ikväll vad jag nu ska säga ! Så jag säger Heeejdåååå & Goo'natt :D <333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0