Soliga Sidan !

Hejsan ! Nu är man hemma hos pappa kom faktiskt hit vid 5 nån gång ^^ Men det blev ingen korttagning förut xD Men jaja, snart ska man se på Solsidan ! Och det är helt klart bääst ! Ska kanske duscha sen också, vet inte riktigt, eller så gör jag inte det eftersom vi ska till badhuset imorgon och då kan jag duscha håret där ju ! Eller inte bara håret xD
Vet ni en sak ? Jag funderar på om jag ska byta till min vårjacka ? Vet inte riktigt... Tror det ! Sen så längtar jag tills imorgon ! Och så längtar jag tills mina Ellos grejer kommer :} Hehu... Men jaja, heejdååå hörs senare !

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Caroline

sv: aa, gillar dom också :D

2011-03-13 @ 20:55:04
URL: http://czheng.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0