Schtekbob Fyrkant ! xD

''Det är en som en hjärtinfarkt på bulle !''

Ett litet citat från Svampbob ! xD Bläckvard säger att han aldrig har ätit en krabburgare och Svampbob säger då att det är bra för honom ! x] Men Bläckvard vill då inte smaka den där Krabburgaren så han säger att det är som en hjärtinfarkt på bulle !! Hhahahahah xD Svampbob är såå Awesoome !! Och jag tror hela min familj håller med mig om dom läser detta ! Speciellt Malin ! Sen så finns det ett till program som är lika sjukt som Svampbob och det är FLAPJACK det är också ett sånt där ''Persson'' program ^^ Men jaja, jag ska leta efter några bilder på Svampbob och Flapjack så får ni se ;D
<-- Svampbob !! ;D
<-- Flapjack !! ;D


Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: ALICE

allt bra? :)

2011-03-20 @ 18:22:42
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: L I N N :)

åh vad söt du är!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3

as bra blogg ! <3

2011-03-20 @ 18:59:10
URL: http://linnfannyalexandrasvensson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0