No HovFjäll :S

Hejsan ! Idag vaknade man vid 8 tiden, och jag vaknade då av att jag tyckte det lät som att nån spydde ! Och nej det var ingen människa utan det var en katt som gjorde det ! :/ Och idag så fick man ju stanna hemma så jag fick inte följa med till Hovfjället... Och det som skulle va så kul !! Jag skulle ju åka längd, men jaja så är det när det går en massa bajs sjukdomar... Men imorgon får man väl hoppas att jag inte mår illa ! Det gör jag nu, men jag ska äta frukst och se om det är därför jag mår illa !

Idag så skulle jag vilja gå ut och ta kort, fast neej. Kanske inte så bra och gå ut direkt efter man blivit frisk ? ;o
Och vet ni mer vad jag ska göra idag ? Jag ska sitta och hoppas att pappa ska få ett SMS om att Ellos grejerna har kommit !! ^^ Läängtar såå mycket !! Men igår så kollade pappa sin mail och då stog det att Ellos grejerna hade skickats i förrgår, sen sa pappa att han då skulle får ett SMS nån gång under dagen, han sa det igår då ^^ Och sen sa han till mig att det kunde ta 2-3 dagar innan det kom!! xD Men jaja, man får HOPPAS att det kommer idag !! ;P

Heejdåå Lingon Skog ! ;D <33


<-- En gammal bild sen Leo & Sven var små ;D <33

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Viktigt med härlig luft och motion nu när du är frisk för å hålla dig frisk och kry vet du! Så ut med dig jänttrasa!! :)

2011-03-17 @ 14:13:05
URL: http://mahlyn.blogg.se/
Postat av: Monika♥

sv: Hej, vad roligt!:D Du får gärna följa min blogg om du gillade den, hehe!

Allt bra med dig?

2011-03-17 @ 17:15:41
URL: http://monikagagula.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0