Matte... Mjaa...

Hej ! Jag sitter nu och chillar med musik ^^ Va gör ni ?

Kollar också TV men det är nog inte så spännande och veta ! ;D Jag funderar även på om jag ska göra lite Matte läxa eller inte... Vet inte om jag orkar xD Kanske gör den imorgon. Vi får se, förut så gjorde jag en ''intervju'' på engelska med pappa, jag frågade honom några frågor som han skulle svara på ! ;P Det var inte så svårt ! Men jaja, vad gillar ni för musik förresten ?? :O

Jag gillar ganska mycket Hip Hop men även såna här oseriösa låtar ! xD Om ni vet hur dom låterna är ? ;] Sen är väl Lil Wayne en jag gillar ! ;P Han rekomenderas att lyssna på ;D  Sen en massa annart ! Jag lyssnar på så mycket skit så det är inte sant ! Hiihihi ! Öhm.. Vad ska man skriva mer om ?? ;O Vet faktiskt inte... Men OMG !! Har inte haft Månadens Fashion än ! Det får bli snart ;D För det är ju inte länge kvar tills det är slut på älskade Mars !
Sen blir det April och då får man akta sig den 1:a, mycket lurande då ^^ Kanske, människor kanske slutat med det ? Men inte jag, det är kul och se om folk går på det man säger !

Men jaja, ni ska veta en sak ! Jag älskar er som läser min blogg :]<3333
Jag Älskar Ju Linnea Också ^^ För hon är världens bästa person som finns ! Hon delar plats med hela min familj ! Så högt på listan ligger hon ;D Så nu vet du det Linnea ;D Hoppas du visste det ! Men om du inte gjorde det så vet du ju det nu :}<33333333333

Men äsch ! Ska sluta skriva här nu ! Ska bara softa med musiken, Heejdååå !! <333

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

Hundratusen hjärtan senare... :P Glöm inte att hylla låten "Russin" som ska spelas 24/7 i sommar!! :D

2011-03-21 @ 22:15:19
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0