Happy Time ! ;D

Hejsan ! Idag mår jag helt och hållet super bra ! ;D Och det gillas med en stor tumme ^^ Men jaja, nu har man ätit frukost och just nu sitter man och dricker blåbärssoppa som mamma gjort själv :] Den är supergood. Idag så tror jag att vi ska åka hem till pappa ? Vet inte riktigt, och vet ni en sak ? Jag har lust och sova hos Linnea men ändå inte ! xD Och vill ni veta en sak till ? :} Idag så kommer Mats & Jennifer hem till pappa !! Jippie, vad kuul... Mats är en av mina storebröder jag ser minst tror jag.. ? Och Jennifer är då Mats flickvän ^.^<33 Dom är så söta ihop så. Det är ju Malin och Niclas också ;]<33

Men jaja, vi får höras mer idag ! Heejdåå ;D <33



Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Storasyster Malin

"Mats är en av mina storebröder jag ser min tror jag" vad menade du med det? :P FÖrresten, lägg upp bilder sen på Tut och hennes presenter och din present från Jennifer & Mats! :)

2011-03-19 @ 18:37:16
URL: http://mahlyn.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0