HAPPY BIRTHDAY TO ME !

Hejsan ! Nu är man hemma ;D Och vet ni en sak ? Idag så fyller jag år ! Och i födelsedags present så fick jag 6 st Mars ! Och det duger gott och väl för mig ! ^^ Sen så kläderna från Ellos tillhör ju och min födelsedags present ;} Hehe ;)

Vet ni vad jag fick göra nyss ? Kamma ut Madeleines hår ! Det var en enda stor tallt ! o.O Men jaja, nu är det fint och slätt !! Ööö... Har inte mycket och skriva om, sitter bara och längtar tills det ska komma ett Mail till pappa om att Ellos grejerna har skickats ;] Och om det mailet kommer idag så kommer kläderna imorgon ! Jippie ;D <333

Men jaja ! Heeeeejdåååååå ;D <33333
P.s Jag är sugen på KAFFE !

Onödiga kommenatarer raderas!
Postat av: Kakan

sv

tack^vgd?

2011-03-14 @ 18:39:16
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0