Da News !

Hejsan ! Jag sitter inne i vardagsrummet, ska alldeles snart hämta min SO bok och en penna, sen vid 10 blir det att slå på nyheterna ;D Japp ! Jag har börjat se på nyheterna jag ! Nejdå, har faktiskt SO läxa, den går ut på at jag ska se på nyheterna 3 ggr och skriva ner 1 eller fler punkter om Japan ! Men igår så fick jag bara en enda kort punkt xD

Man sitter väl och lyssnar på musik nu, men det är inget nytt, eller hur ? Jaja... Imorgon ska man ju sova hoos Linnea :] Ojj ! Har sagt det ganska många gånger va ? x] Men jag tycker det ska bli så kuul ;P Och hoppas Linnea också gör det ^^ Men jaja, vi hörs efter att jag sett på nyheterna ! Baj Baj ! :}<333

Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0