400 INLÄGG = Konstigt inlägg ;D <33

HEEJSAN !! [;


Vill ni veta en buusig saak ? ;D JAG SKRIVER JUST NU MITT 400:ADE INLÄGG :] HURRA ! SÄGER MAN DÅ xD
Så jag har bestämt mig för att det här inlägget ska få va lite hur som helst ! ;D Det blir väl kuul ? Just nu sitter ja och lyssnar på
SÅNT ÄR LIVET det är värsta lattjo låten ! eller va tycker ni mina söta,snälla och goa läsare ;} sån får ni inte höra ofta från mig men nu fick ni höra det !

Vet ni vad jag skrev på Facebook förut då ? jag skreeev: Jag är ett glatt barn ! :] Med 7 apor i graderoben ! xD
Så nu sitter jag inne på Facebook och skriver onödiga inlägg bara för att jag inte har nått annat att göra xD Och det är väl lite kuul ? Eller [: Jag tror jag ska ändra min presentation lite ! Ska skriva att jag är en glad tjej som är hur sprallig och huur konstig som helst ! Så om ni träffar mig på riktigt så blir ni nog rädda för mig !

Men det blir inte mina kompisar för dom är ju vana med mig så jag får väl hoppas att dom inte tycker jag är läskig eller nått !! Men naej ! Så läskig är jag inte, jag är faktiskt lika snäll och bullig som
Nalle Puh själv ! DET NI ! Det trodde ni inte ;D Eller huuuuuuuuur

Vet ni en sak till jag skrev på Facebook ?! Jag skreeeev: Förut när jag var ute med soppåsen så såg jag en trebent fågel ! Och den hade snabel ! O:
Hehehehhe (; Det är väldigt kul och skriva konstiga inlägg på Facebook och nu när ni läser detta så tycker ni nog att jag är extremt konstig men det är jag ju så jag bryr mig inte så mycket !
Ska jag göra det här till ett jätte långt inlägg ? Kanske det ^^ Jaa det gör vi {:
Ni kanske inte kommer orka läsa allt detta ?! Men jag skriver ändå bara för att jag har 400 inlägg på min lilla bluggis... DET SKA JAG GÖRA ! När jag har 500 st så ska jag skriva så här igen ! Jaaa :D GOOD IDEA !

Vad har ni gjort idag då ? Jag har ju varit i skolan och vi hade en kul gympa eftersom vi inte gjorde så mycket ! Vi hade ingen riktigt gympa xD Jag,Esmée & Johanna hängde oss i några ringar så några pojkar i vår klass inte kunde dra upp oss ! Fat när jag och Esmée satt där så lyfte vi lite faktiskt ! Sen så ville dom att jag skulle hänga där i ringarna och dom skulle hissa upp mig ! Fast jag sa att dom inte skulle orka mig ! ;} Hehehe... Men dom protesterade lite grann, dom sa att dom skulle orka mig men jag hängde mig aldrig dääär ^^ Heheheheh ! Buusigt va ? Men jag kanske gör det en annan gång när vi får flamsa omkring lite sådär när vi vill på gympalektionen !

HAHAHAHAHAHA !! Nej ! Nu får det allt räcka med skrivande här ! Heeeejdååååå ;D <333333333


Elskar dom som leser mig blugg ^^










Onödiga kommenatarer raderas!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0